پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۷۹۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۵۵۳۸ مورد


در این مراسم که با حضور حراست دانشکده ها ، مدیران گروههای پرستاری و مامایی ،مسؤل آموزش ،مسؤل واحد انفورماتیک ،مسؤل واحد دانشجویی فرهنگی ،مسؤل مرکز مهارتهای بالینی،مسؤل واحد سمعی بصری و کارشناسان گروههای آموزشی برگزار شد ، ابتدا جناب آقای براتی مسؤل حراست و دبیر شورای انظباطی دانشجویان دانشگاه به نیابت از ریاست دانشکده پرستاری مامایی ؛سرکار خانم طباطبایی چهر ضمن خیر مقدم به دانشجویان و تبریک به مناسبت حضور آنان در وادی علم و دانش با بیان توضیحاتی در خصوص قواعد و قوانین حوزه دانشگاه ،خواستار مطالعه مقررات و قوانین انظباطی توسط دانشجویان شده و آنها را به رعایت شئونات اسلامی توصیه نمودند .

در ادامه سرکار خانم عسلی مدیر گروه مامایی ضمن تبریک به دانشجویان خواستار تلاش و کوشش آنها به منظور استفاده از امکانات دانشکده جهت دسترسی به هدف مهم ،یعنی کسب علم به منظور خدمت به جامعه هدف رشته مامایی (  دختران از بدو تولد تا پیری است ) شدند . در ادامه ایشان با بیان توضیحاتی در خصوص حوزه عملکرد مدیر گروه مامایی و نحوه ارتباط دانشجویان با ایشان ،خواستار ارتباط مستمر دانشجویان با مدیر گروه بمنظور تبادل نظر  در حوزه آموزشهای تئوری  و عملی شدند .

همچنین سرکار خانم مدی نشاط مدیر گروه پرستاری نیز، ضمن خیر مقدم به دانشجویان ، تلاش فراگیر مسئولین و مدیر گروهها بمنظور استفاده از کادر آموزشی مجرب را از نقاط برجسته دانشکده دانسته و عنوان داشتند که ما همواره با استفاده از کادر آموزشی بسیار زبده در تلاشیم تا نبروی ماهر برای خدمت رسانی به بیماران تربیت کنیم . ایشان با بیان این مطلب که وظیفه همه دانشجویان تحصیل علم است؛برای همه آنها جهت رسیدن به این هدف متعالی آرزوی توفیق نمودند .

در ادامه مسئولین واحدهای : آموزش ،انفورماتیک ، مرکز مهارتهای بالینی ، واحد دانشجویی فرهنگی و واحد سمعی بصری ضمن معرفی واحد مربوطه با توضیح در خصوص حوزه عملکرد و جایگاه هر واحد در دانشکده به چگونگی ارتباط میان واحدها و دانشجویان پرداخته و با توضیح در خصوص قوانین مربوطه  و شرح وظایف آن واحد ؛ برای دانشجویان آرزوی توفیق در تحصیل علم و دانش نمودند .

 

 


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.